11.10.20



Tjenamors!

satt o läste massa bloggar, o kom på att jag kan ju faktiskt skriva lite i min egen med ;)
eller vad säger ni?

Den sista tiden har jag inte haft så mycket jobb, vilket är sjukt drygt.
Visst är det mysigt o gå här hemma o pula lite, men det blir också lite långtråkigt i längden.
Och pengar behöver man ju alltid.

Idag ska jag ringa hyresvärden o fråga vart vårt förråd är, om vi ens har nåt.
(Men det borde vi väl ha tycker man..)
Tänkte eventuellt bära dit lite kartonger som inte behöver stå här o ta plats.

På lördag ska vi ha inflyttningsfest! :) Ska bli superskoj!
Så idag ska vi åka iväg o slänga lite skit, så vi får nån ordning här :P
Och sen handla lite smått o gott!

Hmm, undrar vad man ska göra för mat idag.
Förslag någon? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0