helgen

Hej kära vänner!

Tänkte köra en liten update på vad som har hänt i mitt liv i helgen ;P
Fredagen spenderade med mamma, Robin, pastasallad o film! <3 myspys!
Var även en sväng hos Sass & Hans o lilla Theo en stund på dagen! :)

Igår (Lördag) hade vi BF-fest hos Michaela! Helt otroligt kul o träffa tjejerna
igen! Som jag har saknat er allihopa! Vi träffas alldeles för sällan. Satt o pratade,
drack och lyssnade på musik o flummade :) Sedan när vi var lite lulliga gick vi bort
till Eringsboda brunn för att titta på vår efterlängtade Björn Rosenström! Började med
lite tekniskt strul, men sedan blev det en helt fantastisk spelning, vilket jävla drag alltså! :)
Bilder kommer ut på facebook när jag fått tillbaka min sladd till kameran!

Idag är jag dock inte så kaxig.. Vaknade klockan 14.. :P
Har spenderat hela dagen i soffan med mitt gosiga täcke.
Vad skönt det är att bara slöa bort en dag sådär ibland..

Imorgon ska jag klippa mig o färga håret, det är behövligt vill jag lova!
Utväxten är hemsk för tillfället! Så det ska bli skönt o få bli lite fin igen :)


Hur har er helg varit? :)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Wooow, uppdatering! :) Låter som en bra helg Sofia. Min har också varit bra! Ksa bli kul o se bilder sen, både från tjejkvällen och på nya frillan!

2011-03-28 @ 10:49:26
Postat av: Maria

Du blev lottad! Till att få ett gratis paket med Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating daily scrub. Skicka ett mail med din adress så skickar jag paketet så snabbt som möjligt :)



Kram Maria

2011-04-14 @ 15:35:09
URL: http://www.diixiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0