skiiiit



Har hämtat hem min iphone idag, men dock så har
jag inte kunnat starta den än.. Så jävla mycket krabb med datorn,
som leder till att jag inte kan starta itunes, och detta i sig leder till
att jag inte kan starta iphone:en =/ Så jävla drygt, jag som har längtat
så mycket efter den! Har varit nära ett sammanbrott hela dagen,
men som tur väl är har jag haft moraliskt stöd av Musse iaf :)

Sass och tjejerna på telias kundtjänst har också försökt hjälpa
mig, men tyvärr utan större framgång..
Får vänta tills imorgon då älsklingen kommer, får
se om han kan få bukt på min s*tans dator!
Kanske krävs lite manliga hjärnceller för att reda ut det där.
Annars får jag helt enkelt vänta snällt tills vi åker hem till
honom söndag kväll, och lägga in itunes o det dära på hans
dator istället, så jag åtminstone kan få igång mobil-skrället!
 
GAH!


Kommentarer
Postat av: linn

typiskt. jag såg till att de startade den i affären innan jag gick :P

2011-02-19 @ 10:56:37
Postat av: Sofia Svar:

Okej.

visste jag inte ens att man kunde be om.

man måste ju ändå ha itunes på datorn sen ju..

Fast jag beställde min, köpte inte den i en affär, så hade ju inte kunnat lösa det så ändå :P

2011-02-20 @ 17:11:44
URL: http://preciooosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0