ja e int bitter!



Härligt o komma hem från jobbet, och det luktar mat.
Synd bara att detta (praktiskt taget) aldrig har inträffat under
de senaste månaderna när jag faktiskt har ätit mat (!) 
Nej, det ska hända nu när jag har börjat med Cambridge igen.. =/ suck.

Nejdå, jag är inte bitter.
Får vänta tills klockan är 7-8 bara, när jag kan ta mitt sista mål. *yey*


uppdatering:

Haha, kom precis på att det är 3:e dagen idag, och de säger ju att 3:e dagen ska va värst.
Skoja om att det märks på mig. För idag är jag inte lätt o ha o göra med!


uppdatering igen:
En positiv sak är iaf att min älskade iphone har kommit,
den bara väntar på att få bli uthämtad!
Och jag bara längtar efter att få hämta ut den :D
Men det får nog vänta tills imon,
blir en himla massa körande annars.



Kommentarer
Postat av: linn

du är så duktig med din cambridge, hade aldrig klarat det :P

2011-02-17 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0