the comeback!



Hej hej hallå dagboken!

Det var inte igår.. *ställer mig in the naughty-corner*
Har faktiskt inte haft lust eller inspiration alls att skriva den senaste
tiden.. Men om jag ska va ärlig så tror jag inte ni har saknat mig. Eller? :P

Jaha, en snabb catch up då.
Jobbar o sliter, heela sommaren.
(jag är inte en av de lyckliga satarna som har sån där.. vad kallas det nu.. joo, semester!)
Robin o jag letar lägenhet, vilket är väldigt skojigt :)
Imorgon ska jag i sällskap av goda vänner kolla & lyssna på
Håkan Hellström! (för andra gången på typ 2 veckor)
Inte dåligt alls!
..Och om 19 dagar åker jag, mamma, Tina o hennes
mamma till Bulgarien! Ska bli så sjukt underbart!

Det var en liten snabbis från mig!
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter i fulla drag av att sommaren är här!
Eller ja.. från o till är den här iaf :)

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0